1 Ağustos 2012 Çarşamba

Saç Dökülmesine Karşı Birebir Solgar Formula Snh



Yine saçlarım dökülmeye başladı..Geçen sene de olmuştu...
Sonbaharda yine dökülmeye başladığında aradım Solgarı, dedim ki "saçlarım dökülüyor ne kullanmam gerekli" dedim..Kız bunu tavsiye etti..hem tırnak hemde saç için.. (Solgar'ın ürünlerinden bir hayli memnunum çünkü..) içeriğindeki Metil Sülfonil Metan saç dökülmesini durduruyor..

Ben çok memnun kaldım..Şimdi yine aldım yine aynı sonuç şu an yine memnunum..Zaten sırf saçın ihtiyacı olan vitamin ve mineral olduğu için kilo aldırma gibi yanetkisi yok..Yada enazından bende olmadı..
Bitkisel içerik diyor..

6 yorum:

  1. Aynı problem bende de var,paylaştığınız için teşekkürler denemeliyim:)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim..Umarım sizde de işe yarar..ben çok memnun kaldım;)

    YanıtlaSil
  3. Bende şuan bunu ve sebze destekleyicisini kullanıyorum 2-3 hafta falan oldu herhalde iyi geldi.. ama mutlaka biotin olanı dene o çok daha iyi gelmişti bana..

    YanıtlaSil
  4. biotin yine Solgar'ın mı??

    YanıtlaSil
  5. ben de kullanıyorum ,Ramazan sonundan beri,cildimde çok işe yaradı.

    YanıtlaSil
  6. evet bende çok memnunum..saçlarımın daha da parlak olduğunu farkettim..

    YanıtlaSil

Hakkımda

Fotoğrafım
Moda ile ilgilenirim..Her türlü hobiye bayılırım..Zaman buldukça internette bununla ilgili blog gezerim..Özellikle geri dönüşüm (DIY) ürünleri severek yaparım..Az bişey fotoğrafçı ruhum vardır.. Dikiş dikmeyi çok isterim ama henüz becerikli değilim....Bir de bunların üstüne anne olmam eklenince çocuğumla yapabileceğimiz aktiviteler arar oldum.. Bende hem kendime bu tarz düzenli bir Hobi, Moda ve Aktivite arşivi yapmak hemde sizlerle paylaşmak istedim..Orası kızımın, burası benim ;)