13 Temmuz 2012 Cuma

Dondurma Kutusundan Çok Amaçlı Kutu'ya-Geri Dönüşüm

Bu dondurma kutuluarını hep atardım..Ama Ayakkabı kutusundan hediye kutusu yapmak aklıma geldiğinden beri atmamaya başladım..Hazır elim değmişken bunları da kaplıyayım dedim..:)


Tek lazım olan şey makas maket bıçağı ve kendinden yapışmalı dekor kağıtları...





Saklama kabı diyorum ama itiraf ediyim daha yıkamayı denemedim...Yani etiket atarmı bilmiyorum:)..Deneyip görecem..Olmassa hobi malzemelerim için çekmece içi organizer olarak yada Duru'nun faaliyet malzemeleri için kullanabilirim:)..


Tercihi paşa gönlüm bilir :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
Moda ile ilgilenirim..Her türlü hobiye bayılırım..Zaman buldukça internette bununla ilgili blog gezerim..Özellikle geri dönüşüm (DIY) ürünleri severek yaparım..Az bişey fotoğrafçı ruhum vardır.. Dikiş dikmeyi çok isterim ama henüz becerikli değilim....Bir de bunların üstüne anne olmam eklenince çocuğumla yapabileceğimiz aktiviteler arar oldum.. Bende hem kendime bu tarz düzenli bir Hobi, Moda ve Aktivite arşivi yapmak hemde sizlerle paylaşmak istedim..Orası kızımın, burası benim ;)