10 Temmuz 2012 Salı

Sonunda Kitaplarım Geldi


.
Hep Duru’ya mı alacam birşeyler, birazda kendime kitap alayım dedim..
Kitap okumaya fırsat bulamıyorum ama sadece serviste okuyarak 6-7 kitap bitirdim :)
İnternetten sipariş vermiştim…Önümüzdeki hafta izine çıkmayı düşünüyorum ve tatilde fırsat buldukça bolbol da kitap okumayı..
Hangi kitapları mı aldım??
Tabii ki şuan ihtiyacım olan kitapları :)
1-Her yönüyle çocuk yetiştirme sanatı
Özellikle kitap üstünde 1-4 yaş arası yazıyor..Neden acaba???..4 ten sonra yetiştirme bitmiş mi oluyo :)
İçeriği;
*Olumlu ve etkili disiplin teknikleri
*Başarılı tuvalet eğitim sırları
*Çocuğunuz için sağlıklı beslenme ipuçları
*Öfke nöbetleri ve diğer hileler ile başa çıkma
*Çalışan yada yalnız ebeveyn olarak onlarla nasıl başa çıkılacağı (bakalım inşallah içeriği boş değildir..Dünyada 1000.000 dan fazla satmış diyor ama başarılı olduğu için mi? yoksa çaresiz ebeveyn çok olduğundan bi umut aldıkları içinmidir bilmem.. Okuyup görecem)

2-Beyninizi Tanıyın
Çocuklarda bunalım ve depresyondan yatak ıslatma, öfke nöbetleri ve uyku problemlerine dair çeşitli problemlerle nasış başa çıkılacağını anlatıyor..
3-Beyin kapılarınızı açın
Aklınızı eğitin beyninizi değiştirin, insan potansiyelini anlamayla ilgili son derece aydınlatıcı bir kitap olduğu yazıyor..
4-Doğru bildiğiniz yanlışlar…
Bu kitabı da içinde kısa kısa bilgiler var merak ettiğim için aldım..eğlenceli birşeye benziyor..
Ben bu tarz kitaplar okumayı severim..

Hangi kitaptan okumaya başlayacağımı söylemeye gerek yok herhalde :) ..Şuan acil alarm olarak 1 nolu kitabı okuyoacağım..
Çocuk yetiştirmekle ilgili birçok kitap ve yazı okudum..Faydalı oldu, olmadı değil ama beklediğim yararı göremedim..İnşallah hayal kırıklığına uğramam bunlarda da..Boş değildir içeriği..
Yazının başında hep Duru için mi alacağım dedim ya..Yine Duru için oldu aslında :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
Moda ile ilgilenirim..Her türlü hobiye bayılırım..Zaman buldukça internette bununla ilgili blog gezerim..Özellikle geri dönüşüm (DIY) ürünleri severek yaparım..Az bişey fotoğrafçı ruhum vardır.. Dikiş dikmeyi çok isterim ama henüz becerikli değilim....Bir de bunların üstüne anne olmam eklenince çocuğumla yapabileceğimiz aktiviteler arar oldum.. Bende hem kendime bu tarz düzenli bir Hobi, Moda ve Aktivite arşivi yapmak hemde sizlerle paylaşmak istedim..Orası kızımın, burası benim ;)