13 Temmuz 2012 Cuma

Ayakkabı Kutusundan Hediye Kutusuna-Geri dönüşüm




Ayakkabılığımda pekçok kutu var hepsi ayrı telden çalıyo..Bir kısmını yeniledim İkeadan alıp..Bir kısmını da yapışkanlı kağıtlar ile kaplıyım dedim...


Başladım kaplamaya...Biraz rahatsız olduğumdan 2. kutuda sukoyu verdim...:)


Ortaya Ayakkabı saklama kutusundan daha çok, şık dekoratif hediye kutusu çıktı..


Aslında pekçok şey için de kullanılabilir bunlar...Çok amaçlı oldu yaniii..


Uygulaması da oldukça basit..kağıdın arkasında çizgiler ve ölçüler var ölçüyü belirleyip çizgilerden rahatlıkla kesilebilir…:)


Malzeme:


makas, maket bıçağı ve yapışkanlı kağıt..











Bu kapağı desenli kendi beyaz olan kutunun altı kendiliğinden beyaz olduğundan sadece kapağını kapladım..Farklı renklerde kutu için bu görüntüyü elde etmek isterseniz,bu yapışkanlı kağıtların düz beyazları da var onlarla da kaplanabilir.









Diğer ayakkabı kutularına da iyi olunca devam ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
Moda ile ilgilenirim..Her türlü hobiye bayılırım..Zaman buldukça internette bununla ilgili blog gezerim..Özellikle geri dönüşüm (DIY) ürünleri severek yaparım..Az bişey fotoğrafçı ruhum vardır.. Dikiş dikmeyi çok isterim ama henüz becerikli değilim....Bir de bunların üstüne anne olmam eklenince çocuğumla yapabileceğimiz aktiviteler arar oldum.. Bende hem kendime bu tarz düzenli bir Hobi, Moda ve Aktivite arşivi yapmak hemde sizlerle paylaşmak istedim..Orası kızımın, burası benim ;)